2012年6月20日星期三

何謂甩底?

中午收到好姊妹抓狂的來電
咁突然已心知不妙..........
話說姊妹好捨得花錢在打扮上
就早兩星期我們出街她告訴我剛()買了對過千的鬆高鞋
還帶我去分店再多試幾對給我看


我的工作就是要表現出貴得抵地回應:真係好靚wo~~~

如是者 事有湊巧
姊妹今早穿着它和媽媽去食早餐
行路途中真的甩底了==||

5寸高的鞋甩底神都幫唔到你……
紐約品牌 只是穿第三次 (平均一次$400 ~)
姊妹當然抓狂
好彩係佢並未出街……
……後果簡直難以想像@@"""

見到隻鞋的遣照


旁觀者的我真的笑到喊咗T^T

p.s.我在新之城買的2百蚊返工粗着都堐超過2星期還好好的......
真係...拜託-.-......








Follow me @麵語錄 aminn
任何形式合作或訪問請接洽: hiuyan.law@nuffnang.com.hk

沒有留言:

發佈留言