2012年6月3日星期日

周末精選 街旁纖味餐

為慶祝街旁(jiepang.com) x Slim Taste西龍纖味 兩周年大日子 聯合推出 街旁纖味餐
啱啱周末到Slim Taste西龍纖 - 紙藝主題餐廳進行優先試食
西龍纖味以紙藝佈置和健康飲食為主的食店
店內的紙藝佈置環境我連枱同凳全部是瓦通!!!


第一下坐下去的確有點驚~
不過放心...我坐了2小時都好安全無問題XD

西龍纖味以健康為主 味道當然比一般食店無咁濃
不過絕對不是淡而無味 !!

街旁纖味餐原價156
有興趣的朋友可以使用街旁優惠!!


我點了...

鮮蝦納豆南瓜湯

見到納豆好驚驚
因為幾年前到日本旅行領教過日本一絲絲的納豆
真係一試難忘.........
不過煮湯之後完全無那種味 只有濃濃的黃豆味 Good!

咖哩椒鹽軟殼蟹

健康飲食也可以間中有一點不健康 haha
這個用上天然的咖哩椒鹽 令炸的軟殼蟹帶一點健康
而且小小的軟殼蟹有肉亦多汁 的確好正!!!

紅燒豬軟骨竹炭湯拉麵

竹炭吸引了 黑色的拉麵很特別
而且加了木耳芽菜粟米粒和蛋做配料很健康
不過紅燒豬軟骨有點乾 下次我要點招牌的豬扒!!

紫米豆漿

清清的豆味夾點點甜味的紫米味
我自己就好喜歡紫米 所以覺得好好味~

門口有一列紙櫃 擺放了好多紙品和西龍纖味的產品

見到有賣竹炭水($10)~ 下次去要買支試試!!

Follow me @麵語錄 aminn
任何形式合作或訪問請接洽: joyce.kwong@nuffnang.com

沒有留言:

發佈留言