2012年5月25日星期五

M8搣走小肥脾

(唔好話我無事先再提再提你 睇完成篇要洗眼架XD)



Follow me @麵語錄 aminn
任何形式合作或訪問請接洽: franco.chow@nuffnang.com


一直沒有停過要減肥的我
昨天同朋友一齊到了秀身男女試新機
重點出擊!!! 我玩搣走肥脾
房間寬敞很舒服
我身上穿的是壓力衣 方便做機時look得順暢d
基本上我成個下身都肥 其餘的慢慢減啦
唔好成日催啦~ 減都要時間架>w<

這部M8 強效立體搣脂機
以專利滾軸超高頻震動作全身/局部搣脂
針對皮膚中的纖維原細胞
加快脂肪代謝來縮小脂肪細胞
能重點將脂肪轉化成脂肪酸
促進血液循環同時強化淋巴排毒
每部份單獨20分鐘療程等於2小時消脂運動效果
太多肥肉 的確有感覺


即時效果明顯
左腳  before/after
右腳  before/after

修身當然唔會做一次機就成功
而且真的要定期每星期keep住做1,2
不同體型當然療程次數都唔同

1 則留言: