2011年4月4日星期一

Y!Blog排名之謎

已經遺忘咗好耐嘅「Y!Blog 排名」 曾幾何時我都上過人氣榜同精選blog
回顧1: 人氣榜@10.06.07
回顧2: 偶然人氣blog
其實喺yahoo搵我好簡單
(1) 先去 Blog 首頁 搜尋我個名...

(2) 除咗個blog之外後面有一個「Blog 排名」
仲有個懶巴閉既 "Top Blog" logo 不過排名#456..........

再睇返blog入面嘅統計 d 野
而家
每日人次都係幾十人 好間唔中超過100人已經可以開香檳慶祝!!
 今日竟然有幾百!!! 何解!???
難道係因為我尋晚轉咗張"首頁相"??? 哈哈哈哈哈哈



聯絡我:
 facebook: Starz Aminn
 
 weibo: Starz_Aminn

沒有留言:

發佈留言