2011年4月3日星期日

節目探討 星期日檔案-偷聽男人心

這是一封給全港女士的公開信。

不少香港女士在感情路上,都面對一堆百思不得其解的問題:

為何我找不到男朋友?為何他好像對我有意思,卻不追求我?為何他要和我分手?為何他有外遇?為何他對我那麼不滿?為何他覺得和我相處壓力大?...

她們有的單身,在發愁找不到男伴;有的在拍拖,但苦苦思索為何關係停滯不前;有的經歷一次又一次失戀,仍未明白自己的問題所在;有的已有伴侶,但不明為何伴侶變心出軌...。

這一集由一群城中精英男、獨男、已婚男、型男,剖白男人的內心世界,拆解香港女士的心中疑團。從男性角度出發,看男女相處之道,如何才可以有幸福和諧的兩性關係。

http://programme.tvb.com/news/sundayreport/episode/20110403/#page-1
(mytv有播放時限 如果過咗期就上youtube自己搵啦 一定有!!!)

"港男 vs 港女"
年年都出呢個topic唔悶嘅咩
2009 舊blog1.講男 舊blog2.講女
2010 中女的告白
2011 偷聽男人心
全部皆無線[星期日檔案]嘅作品
節目每每就係睇"港男"同"港女"係度鬧交(表達大家各自唔同嘅諗法)
不過點解又會好多人buy呢個topic呢
其實我覺得極端嘅例子只係小數目 所以大部份"正常"嘅人都會好有共嗚
幸好偷聽到原來我都ok做到男人心嘅事情(雖然有時我都好"巴渣" 呵呵~)
好似呢位四眼哥哥嘅一段真係好中我嘅心事

個人認為感情事從來都係互相嘅
唔好話男人 女人都有權唔俾你管
與其要成日擔心呢樣懷疑嗰樣令自己唔開心
不如搵d令自己開心嘅事去做去玩啦
當你放得低一個人嘅時候先可以搵到真正嘅自己

沒有留言:

發佈留言