2019年5月31日星期五

【凍走脂肪】準備夏天嘅來臨!elyze CoolSculpting冷凍溶脂

話咁快Aster姐就過咗一歲生日,原來肚仔脂肪已經靜悄悄咁跟咗我年幾兩年,以前仲可以用闊身衣物去遮遮掩掩,而家都係闊身衣物,不過買大1、2個碼! 既然已經肥咗,我都放棄治療之際,俾我喺Gratus發現咗elyze嘅定位修形做它們的皇牌療程「CoolSculpting冷凍溶脂療程」。 最鬼鼠嘅肚仔就等我定位消滅佢!
冷凍溶脂療程係以經FDA認證嘅專利技術Cryolipolysis,利用特定低溫機頭,以真空吸吮技術凝結療程部位嘅脂肪細胞。冷凍環境可以令脂肪細胞自然凋亡,再經新陳代謝自然排出體外。一次療程就有效減少22%脂肪細胞,而且療程為非入侵性,無須復原期,效果大約2-3個月後就會呈現,又係時候準備今年夏天嘅來臨!
今次去到銅鑼灣時代廣場NeoDerm the Center做treatment,一貫白色裝潢,環境令人感覺非常舒適。

以前真係好似填測驗卷咁填嘅個人資料同健康問卷,而家已經全面網上化。


點咗杯我喺NeoDerm做treatmemt最鍾意嘅薑茶,再慢慢篤住ipad入資料,而家去做treatment都可以咁chill~
填完治療師會帶你到適當樓層入房換衫同放好私人物品,跟住就去做Inbody(身體分析及脂肪測試)。

冷凍溶脂療程唔係人人都做得,原來脂肪太少或太薄嘅話就做唔到! 治療師會先同你分析身體狀況,解釋返邊個部位脂肪量、肌肉量比較多等等。 我想做嘅肚仔梗係符合資格做CoolSculpting啦!不過肚仔都有一定範圍,所以治療師將佢劃分咗4 part,而每次療程可以做2 part,會分2次進行。
未正式做療程之前,治療師會喺我肚仔上面幫我劃線,之後就可以上床準備。首先先清潔治療位置,再貼上Gel Pad保護皮膚以防凍傷。機頭以真空吸啜住治療位置,最初幾分鐘會慢慢feel到冰凍感覺,之後治療位置會凍到麻痺,暫時就唔會有感覺。過程中治療師亦細心幫我蓋好毛巾保暖,35分鐘後就完成療程。

35分鐘之後,治療位置會凍到變實,治療師會立即按摩幫助循環,過程會有輕微痺疼嘅感覺,但係呢個步驟非常重要,因為可以幫助提升療程效果,所以都要少少忍耐啦!
療程後會治療部位有機會出現痕癢同輕微疼痛情況,係正常嘅,一星期內就會散。不過要注意,療程後短期內避免飲酒,盡量避免食濃味食物,做適量運動,都對療程效果有幫助! 非常期待3個月後嘅效果,到時再同大家分享修身成果!
冷凍溶脂療程可特別針對7大難減部位,包括手臂、腰腹、大腿內外側、副乳、上背、膝蓋上方及臀部下方贅肉等位置。有興趣嘅朋友可以到Gratus登記做會員,以後用App就可以登記預約做Inbody免費健康分析,了解自己邊個部位有需要定位修形,同時享有唔同產品及療程優惠。
是次小分享完畢有興趣可按 麵語錄食玩遊記 by Aminn 或 C家重地 Be a Asterholic 他分享 :)


Aminn | Beauty.Food.Fun.Parenting.Trendy| 

麵語錄食玩遊記 by Aminn (Lifestyle)


C家重地 (Parenting) 

任何合作請接洽:aminn613@gmail.com

沒有留言:

發佈留言