2013年12月27日星期五

網上騙子多的是

奉政府籲
 
 
 
剛過去嘅平安夜為Y!blog嘅最後一夜
忽發奇想好想寫返篇悼念文
話晒我都係首批加入Y!blog一份子嘅用家 2005年12月...
 
Y!blog算係帶我進入blogger第一步
當中發生咗一件趣事 簡直比18歲卜卜趣更加爆趣
有見著名博客一篇"Blogger的生涯原是"內容真確度十足
我同作者認識但唔熟絡 未講到信唔信內容
起碼我自己算係"早期受害者"一名 咁仲唔真確!?
 
話說我係首批加入Y!blog嘅一份子
當年未興玩blog所以用戶其實唔多 基本上活躍更新的都會知道大家嘅存在
如是者到咗2010年當時已經加入beauty blogger行列
某日下午我喺公司 facebook無啦啦有一個"老朋友"嘅message
大家講開blog文化 講下近期是非
beauty界女仔多 只要有人就有是非 而且女仔圈子更甚
當時就有2位對立嘅公關界blogger勢成水火
原來呢位"老朋友"係其中一方嘅好朋友
"老朋友"起初仲"心平氣和"叫我唔好同對方做朋友叫我unfriend佢
其實講真 博客界有幾多真正朋友 認識唔代表熟
而且到現時online media入面玩facebook的其實a/c有幾多成係真實朋友?
我就表明其實我同對方唔熟無必要咁做 事實嘛~
 
講講下開始唔對路 "老朋友"不斷講點解要咁做
因為佢認識我 大家都係Y!blog活躍份子 佢當我係朋友 我多謝佢
如是者嚟到呢度其實大家都知道"老朋友"就係殿堂級博客
(如果你無聽聞過任何類似是非 我恭喜你~ 遠離是非身心舒暢!!)
 
最令我莫名其妙係殿堂級博客同我講
既然你唔聽我話就唔會再當我係朋友 (下?)
從此唔需要再報名參加佢嘅活動 (下??? 無報過...)
佢係唔會選我嘅 (靠你搵食咩~ on__ )
 
呢個對話前後用咗2粒鐘 大部分時間大家去解釋自己嘅睇法
認真的 起初我真係以為係交流下睇法XD
點知一個傻嘅遇着一個癲嘅
 
當初我以為殿堂級博客只係蝦我年紀少/新人
反觀已經係幾年之後 "受害人"已經升華到著名博客
與其話佢係想"做低"對手 (商業社會其實無錯 只係手法高與低)
我覺得"走火入魔"更加貼切
 
小薯自說自話.
 
(最後 認真的 世界上無永遠的敵人) 
 
 
別了~Y!blog
  
 
 
  Aminn. Lifestyle Blogger / Freelance Writer
Follow me @麵語錄aminn www.facebook.com/m.for.aminn /  Instagram: starzaminn
有關個人簡介資料,任何合作或訪問請接洽: aminn613@gmail.com
 
www.facebook.com/m.for.aminn
 

沒有留言:

發佈留言