2017年11月5日星期日

【告別乾燥】適合任何階段嘅魚子Facial.Revery Beauty

Aminn一直習慣夜瞓,單靠日常護膚,皮膚質素都算係咁。尤其最近幾個月有咗BB之後,離奇地皮膚好似仲好過之前,毛孔無咁現形呢!!!

「世上無醜女人,只有懶女人」有邊個唔知,不過有咁耐風流,就真係有咁耐折墜。前排天氣開始轉季,上星期終於抽咗少少時間去做Facial,美容師一見到我堂眉,就即刻話「你都好少打理自己wo」,我好間中有修雜毛㗎!點知再畀佢發現我額頭有條「傷痕」,呃!!!原來額頭前排乾到畀我R出一條痕呀~美容師建議我做一個可以鎖水補濕同修復傷痕嘅Swissde奧米加鱘魚魚子激活嫩膚療程,呢個Facial連懷孕都適合做

位於旺角嘅Revery Beauty 地點非常方便,距離旺角地鐵站只需要5分鐘。Revery Beauty地方雖然唔大,都有獨立洗手間,小店最緊要乾淨衛生,亦有較貼地嘅舒適感覺。進入房間之後換好Facial浴袍就準備開始嚕!

講起魚子精華,其實魚子種類繁多有唔同嘅級別,好似呢個Swissde奧米加鱘魚魚子激活嫩膚療程,所用嘅精華係利用深海鱘魚魚子提鍊而成,可以去除過厚嘅角質,同時加速皮膚循環,仲可以提高皮膚嘅水份同時鎖水。

同平時Facial一樣首先洗面去雜毛同清黑頭粉刺,再有按面按肩頸,跟住就用導入儀將Swissde奧米加鱘魚魚子精華導入,最後再敷上面膜休息一陣,Facial就輕鬆完成。

即時皮膚效果真係滋潤咗很多,而且補濕鎖水有效減淡幼紋,令我
額頭原本嘅粗糙位,喺療程之後變得平滑。療程之後可以加強皮膚代謝,整體有肌膚更新嘅感覺,仲可以keep住滑溜感。

如果你都有興趣用試做價試下Swissde奧米加鱘魚魚子激活嫩膚療程,可以到Revery Beauty Facebook同佢哋聯絡呀!
Revery Beauty:https://www.facebook.com/reverybeauty.com.hk 


是次小分享完畢有興趣可按 麵語錄aminn 本站內其他分享 :)

Aminn | Beauty.Food.Fun.Travel.Trendy| 

www.facebook.com/m.for.aminn / www.instagram.com/starzaminn
任何博客合作請接洽aminn613@gmail.com

沒有留言:

發佈留言